Особистісно-орієнтовані методи навчання.

Автор(и)

  • I. Ye. Zhdanova

Анотація

Результатом вищої юридичної освіти є не просто отримання професійних здібностей, а становлення професійно-діяльнісних основ культури життєтворчості особистості, які проявляються у готовності і здатності до інноваційної діяльності, до вдосконалення законотворчої та правоохоронної діяльності, до світоглядно- ціннісної гуманізації будь-якої сфери соціального функціонування. Вища юридична освіта, спрямована на формування особистості професіонала, зазвичай займає в житті людини період особливо активного особистісного становлення та ідентифікації, що веде до актуалізації розвитку в її структурі виховних, світоглядно-формуючих, творчо-розвивальних форм діяльності. Такий розвиток можливий в умовах сприяння організації і змісту навчально-виховного і культурно-творчого процесу в рамках вищого навчального закладу. Головним принципом розробки технології особистісно-орієнтованого навчання є визнання індивідуальності студента, створення необхідних і достатніх умов для його розвитку. Технологізація особистісно-орієнтованого процесу передбачає спеціальне конструювання лекційного матеріалу, навчальних текстів, дидактичного матеріалу, методичних рекомендацій до його використання, типів навчальних діалогів, форм контролю за особистим розвитком студентів у ході оволодіння знаннями.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Підсекція 2. Інтерактивні і дистанційні технології, інноваційна діяльність та методи підвищення якості навчання у сфері