Професійне самовизначення студента-юриста. Психограма та професіограма як орієнтири юридичної освіти.

Автор(и)

  • O. I. Bahrii

Анотація

На сьогоднішній день очевидним здається той факт, що багато випускників середньої школи, визначаючись із майбутньою професією, керуються не власним внутрішнім мотивуванням та здібностями, а будучи неготовими зробити свідомий вибір, вступають до вищів під впливом випадково виниклого інтересу, зовнішніх обставин або як акт наслідування товаришам, батькам. І юридична освіта в цьому контексті «страждає» більше за інші через відсутність очевидної потреби у спеціальних унікальних навичках та здібностях (як для лікаря або програміста) та стереотипне уявлення про професію юриста як про престижну роботу з широкими гарантіями захисту на рівні закону, високий щабель у соціумі. Проблема професійного самовизначення – це найбільш значимий компонент професійного розвитку людини і доволі актуальна проблема сучасної вищої освіти.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Підсекція 1. Концептуальні засади реформування юридичної освіти