Професійне самовизначення студента-юриста. Психограма та професіограма як орієнтири юридичної освіти.
Abstract
На сьогоднішній день очевидним здається той факт, що багато випускників середньої школи, визначаючись із майбутньою професією, керуються не власним внутрішнім мотивуванням та здібностями, а будучи неготовими зробити свідомий вибір, вступають до вищів під впливом випадково виниклого інтересу, зовнішніх обставин або як акт наслідування товаришам, батькам. І юридична освіта в цьому контексті «страждає» більше за інші через відсутність очевидної потреби у спеціальних унікальних навичках та здібностях (як для лікаря або програміста) та стереотипне уявлення про професію юриста як про престижну роботу з широкими гарантіями захисту на рівні закону, високий щабель у соціумі. Проблема професійного самовизначення – це найбільш значимий компонент професійного розвитку людини і доволі актуальна проблема сучасної вищої освіти.Downloads
Issue
Section
Підсекція 1. Концептуальні засади реформування юридичної освіти