Кейс-метод як технологія формування професійних компетенцій студентів-юристів.

Автор(и)

  • O. V. Tytova

Анотація

Активне використання методу студентських дискусій за наслідками розгляду конкретних бізнес-ситуацій (кейс-методу) бере початок з 1910 р. і до сьогодні є важливою складовою практики вищої професійної освіти у всьому світі. Використання кейс-методу сприяє розвитку у студентів аналітичних, комунікативних та творчих навичок, надає можливість засвоювати навички розв’язання практичних ситуацій і ігровій формі, оскільки класичні кейси, на думку фахівців, нагадують собою літературний твір, який створює імітацію реальної життєвої ситуації та, між іншим, допомагають психологічно адаптуватися до умов майбутньої професійної діяльності.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Підсекція 2. Інтерактивні і дистанційні технології, інноваційна діяльність та методи підвищення якості навчання у сфері