Кейс-метод як технологія формування професійних компетенцій студентів-юристів.

Authors

  • O. V. Tytova

Abstract

Активне використання методу студентських дискусій за наслідками розгляду конкретних бізнес-ситуацій (кейс-методу) бере початок з 1910 р. і до сьогодні є важливою складовою практики вищої професійної освіти у всьому світі. Використання кейс-методу сприяє розвитку у студентів аналітичних, комунікативних та творчих навичок, надає можливість засвоювати навички розв’язання практичних ситуацій і ігровій формі, оскільки класичні кейси, на думку фахівців, нагадують собою літературний твір, який створює імітацію реальної життєвої ситуації та, між іншим, допомагають психологічно адаптуватися до умов майбутньої професійної діяльності.

Issue

Section

Підсекція 2. Інтерактивні і дистанційні технології, інноваційна діяльність та методи підвищення якості навчання у сфері