Моделювання судових засідань як інтерактивна методика набуття студентами-правниками фахових практичних компетенцій.
Abstract
Юридична практика вимагає від правника – випускника вищого навчального закладу наявності навиків і вмінь щодо вирішення практичних завдань, готовності до постійного професійного зростання, професійної мобільності, що актуалізує широке впровадження у навчальний процес інтерактивних методик навчання.
Тож, ефективність імітаційних інтерактивних методик є очевидною. Під час викладення навчальних дисциплін юридичного спрямування застосування таких методик полягає у моделюванні практичних ситуацій, в яких студенти мають генерувати та приймати рішення у конкретній справі з урахуванням її фактичних обставин. Перевага інтерактивних методик також полягає у тому, що всі учасники освітнього процесу взаємодіють один з одним – і студенти, і викладач є суб’єктами навчання, які обмінюються інформацією, спільно вирішують проблеми, моделюють ситуації, оцінюють дії колег і свої дії.