Диференціація та інтеграція наук як умова отримання якісної юридичної освіти (криміналістичний аспект).

Authors

  • O. A. Samoilenko

Abstract

Розвиток науки і освіти є діалектичним процесом, в якому диференціація супроводжується інтеграцією, відбувається взаємопроникнення і об’єднання в єдине ціле самих різних напрямів наукового пізнання миру, взаємодія різноманітних методів і ідей. В аспекті наук кримінального циклу про взаємозв’язок та вплив на освітню практику двох процесів – інтеграції та диференціації – наголошували В.Г. Лукашевич, Г.А. Матусовський, В.А. Журавель, В.А. Штофф та багато інших науковців.

Криміналістика як юридична прикладна наука, що вивчає закономірності збирання, дослідження, оцінки та використання доказів є по-суті міждисциплінарною наукою. Названі етапи процесу доказування складається із комплексу процесуальних дій і відносин, тому притаманні всім галузям процесуального права, зокрема кримінальному, господарському, адміністративному, цивільному тощо.

Issue

Section

Підсекція 4. Перспективи інтеграції юридичної науки і освіти